Plan pracy - Październik 2019 |
![]() |
![]() |
![]() |
Wpisany przez Rada Rodziców | |
wtorek, 01 października 2019 07:55 | |
- rozwijanie mowy, - rozpoznawanie owoców i warzyw za pomocą zmysłów, - rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej - rozwijanie umiejętności klasyfikowania i liczenia, - rozwijanie sprawności fizycznej i manualnej, - rozwijanie umiejętności wokalnych - reagowanie ruchem na ustalone sygnały, - poznawanie sposobów przygotowania warzyw i owoców na zimę, - poznawanie sposobów przygotowania się zwierząt do zimy, - rozwijanie słuchu fonematycznego i muzycznego, - utrwalanie nazw ptaków odlatujących do ciepłych krajów, - orientowanie się w schemacie ciała drugiej osoby, - rozwijanie zwinności i szybkości, - pozdawanie sposobu otrzymywania sera, - poznawanie zwierząt: owcy i barana, - poznawanie pochodzenia wełny oraz wyrobów z wełny - poznawanie sposobu otrzymywania papieru, - poznawanie pogody, która jest późną jesienią, - poznawanie cech prostokąta i kwadratu - poznawanie kolorów tęczy, - zwracanie uwagi na ubieranie się odpowiednio do pogody, - rozwijanie zainteresowania przyrodą nieożywioną, - poznawanie zjawisk przyrodniczych, - pozdawanie procesu obiegu wody w przyrodzie, Â Piosenka „Wiewióreczka” I Sąsiadeczko, wiewióreczko, co masz oczka czarne. Nie bójże się, pokaż w lesie, gdzie masz swą spiżarnię. Â Wszędzie mam, tu i tam, czego chcecie, to wam dam. Fik – myk! Hyc – hyc! Czego chcecie, to wam da. Â II Sąsiadeczko, wiewióreczko, co masz rude łapki, jeśli łaska, sypnij z góry orzeszków do czapki. Â Dałabym nawet sześć, lecz co w zimie będę jeść? Fik – myk! Hyc – hyc! Był orzeszek, nie ma nic! Â III Sąsiadeczko, wiewióreczko, co masz rudy pyszczek, tu na ziemię rzuć uprzejmie kila ładnych szyszek. Â Szyszki masz tu i tam, wejdź na sosnę, urwij sam, Fik – myk! Hyc – hyc! Były szyszki, nie ma nic! Â „Witające się rączki” – rymowanka Dwie rączki się spotkały,
|