Start Pszczółki

Zdalne nauczanie Religia - środa 14.04.2021r. - gr. Pszczółki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Rada Rodziców   
środa, 14 kwietnia 2021 07:50

Dzień dobry kochane Pszczółki!
Witam Was i Waszych Rodziców bardzo serdecznie!:-) Pomódlcie się proszę na początek: Aniele Boży Stróżu mój, Ty zawsze przy mnie stój.....
Już minął ponad tydzień pod świąt wielkanocnych, ale radość tego czasu nadal trwa. Dlatego na początek proponuję przypomnieć sobie piosenkę, którą tydzień temu Wam zaproponowałam:
https://www.youtube.com/watch?v=3JN74zQ7mLQ

W każdej sytuacji, w której jesteśmy, w każdym miejscu jest z nami ktoś, kogo nie zobaczymy oczami, ale możemy odczuć, że jest. Proszę pooglądać z dziećmi 4 obrazki: dzieci w trakcie zabawy, czas z rodziną, modlitwa i pójście do kościoła (załącznik 3.1 – 3.4). Można zapytać dzieci, co robią osoby przedstawione na rysunkach?

Za chwilę poznacie słowa Jezusa, które wypowiedział po swoim zmartwychwstaniu. Posłuchajcie, o czym nas zapewnia.
„Jezus (...) przemówił tymi słowami: „Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata"
– Kto powiedział o sobie, że jest z nami? (Pan Jezus)
– Co Pan Jezus obiecał? (że będzie z nami aż do końca)

Pan Jezus jest z nami zawsze. Nie tylko wtedy, gdy się modlimy, jesteśmy na lekcji religii czy jesteśmy w kościele. Jest z nami podczas zabawy, spaceru, rozmowy z mamą i tatą. My jednak nie zawsze o tym pamiętamy.

– W jakich sytuacjach Jezus jest z nami? (gdy się modlimy, w kościele, podczas zabawy, rozmowy...)

Posłuchajcie teraz historii o tym, że Pan Jezus jest z nami obecny szczególnie podczas Mszy świętej.

Kacper i Maciek na Mszy Świętej
Do rodziny Kacpra przyjechała w odwiedziny ciocia z synkiem Maćkiem. Maciek ma cztery lata i o wszystko pyta: „Co to?", „A dlaczego?". Kiedy Kacper jest w domu, Maciek zadaje mu mnóstwo pytań.
W niedzielę cała rodzina poszła do kościoła na Mszę Świętą. Wszyscy usiedli w ławce blisko ołtarza. Kiedy ksiądz powiedział „Pan z wami", Maciek zapytał cicho Kacpra:
– Jaki Pan? O kim ksiądz mówi?
Kacper nic nie odpowiedział, tylko położył palec na usta, pokazując Maćkowi, że ma być cicho. W środku Mszy Świętej Maciek znowu usłyszał „Pan z wami" i również spytał kuzyna:
– Jaki Pan?
– Wytłumaczę ci, jak wyjdziemy – odparł Kacper.
Po wyjściu z kościoła Kacper tłumaczył Maćkowi:
– Ksiądz na początku Mszy Świętej przypomina wszystkim, że jest z nami Pan Jezus.
– A gdzie jest Pan Jezus? – dopytywał Maciek.
– No... jest wszędzie. Ale na Mszy Świętej spotyka się z nami wyjątkowo uroczyście – odparł zniecierpliwiony Kacper.
– A dlaczego uroczyście? – dopytywał się Maciek. Kacper westchnął głęboko i stwierdził, że już nie da rady odpowiedzieć, więc powiedział krótko:
– Zapytaj mojego taty.
– Widzisz Maćku – zaczął tata. – Pan Jezus jest z nami, ale my czasem o tym zapominamy. Dlatego kiedy przychodzimy na spotkanie z Nim do kościoła, ksiądz przypomina nam o tym.
– Co zaciekawiło Maćka podczas Mszy Świętej? (o jakim „Panu" mówi ksiądz)
– Co Kacper wytłumaczył Maćkowi po wyjściu z kościoła? (że w czasie Mszy ksiądz przypomina, że Pan Jezus jest z nami a szczególnie jest z nami podczas Mszy świętej w kościele)
– Jakimi słowami ksiądz w czasie Mszy Świętej przypomina o obecności Jezusa? („Pan z wami")

Jezus Chrystus zmartwychwstał i żyje. Chociaż Go nie widzimy, to wiemy, że jest z nami zawsze, bo On sam tak powiedział. Cieszymy się z tego, że nas bardzo kocha. Dlatego zawsze możemy Mu za to dziękować.
Podczas Mszy Świętej na wezwania wypowiadane przez księdza odpowiadają wszyscy, którzy są obecni w kościele. Na słowa: „Pan z wami" odpowiadamy: „I z duchem twoim" (proszę przećwiczyć z dzieckiem).

Warto pamiętać o tym, że Pan Jezus jest zawsze z nami. W różnych radosnych momentach i w tych trudnych. Gdy się bawimy i gdy jesteśmy w kościele. On o nas pamięta i my pamiętajmy o Nim.

Na zakończenie – rysunek do pokolorowania. Pan Jezus jest obecny wśród nas – szczególnie w kościele. Jeśli mają Państwo możliwość wydrukowania – zachęcam do pracy plastycznej dzieci. Dziś – podobnie, jak w ubiegłych tygodniach - całość zajęć przeznaczona jest na dwa dni – środę i czwartek. Można je rozdzielić lub przeczytać informacje i dać kolorowankę w jednym dniu. Wszystkie dzieci, które kolorują obrazki proszę, by po powrocie do przedszkola je przyniosły. Wkleimy je do zeszytu. Jeśli ktoś ma ochotę – może również wysłać zdjęcie pokolorowanego obrazka do mnie na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Pozdrawiam Was przedszkolaki bardzo mocno a Waszym Rodzicom dziękuję za poświęcony czas. Mam nadzieje, że wkrótce spotkamy się znowu w przedszkolu!
Pani Justyna

 
Zdalne nauczanie - środa 14.04.2021r. - gr. Pszczółki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Rada Rodziców   
środa, 14 kwietnia 2021 07:00

Dzień Dobry w środę! : )
1. Mieszanie kolorów.
Dorosły w miarę możliwości przygotowuje farby: żółty, czerwony i niebieski kolor oraz puste podstawki lub jakieś pojemniczki.
Prosi dziecko, żeby przypomniało mu, jakie kolory powstaną przez zmieszanie farb:
• żółtej i niebieskiej (zielony)
• niebieskiej i czerwonej (fioletowy)
• czerwonej i żółtej (pomarańczowy).
Po każdej uzyskanej odpowiedzi dziecko miesza farby w tych kolorach i sprawdza czy dobrze powiedziało.
2. Farby – analiza i synteza słuchowa.
Podział słowa farby na sylaby.
Dorosły zadaje dziecku pytanie „Co słyszysz na początku słowa farby?".
Następnie dzieci 6letnie dzielą słowo farby na głoski.
3. Określanie głoski f w słowie – plansza nr 1 dostępna na dysku.
Dziecko nazywa obrazek, następnie dzieli podane słowo na sylaby (5l), natomiast dzieci 6letnie określają miejsce głoski f w słowie np. na początku – foka, w środku – delfin, na końcu – elf.
(Podczas podziału słów na głoski dziecko głośno wymawia każdą głoskę w słowie.)
4. Budowanie schematu słowa farby
- Dziecko wycina białe okienka (plansza nr 3)
- Dziecko układa (można przykleić) pod słowem farby (plansza nr 4) tyle białych kartoników, ile głosek ma słowo farby (6l)/ile sylab ma słowo farby (5l)
- Dziecko określa czy głoska f jest spółgłoską (kolor niebieski) czy samogłoską (kolor czerwony) (6l).

Następnie koloruje okienka.

5. Zabawa Baby Shark – zabawa muzyczno ruchowa.
https://www.youtube.com/watch?v=3MiyEskvmm8

6. Podawanie imion rozpoczynających się głoską F: Filip, Franek, Felicja, Florentyna.
7. Analiza i synteza słuchowa imienia Franek.
Dziecko dzieli imię Franek na sylaby (5l), głoski (6l).
8. Budowanie schematu imienia Franek
- Dziecko układa (można przykleić) pod imieniem Franek (plansza nr 4) tyle białych kartoników, ile głosek ma imię Franek (6l)/ile sylab ma imię Franek (5l). Dorosły pyta dziecko, czy pamięta jaką literą rozpoczynamy imiona? Następnie dziecko określa czy dana głoska jest spółgłoską (kolor niebieski) czy samogłoską (kolor czerwony) i koloruje kartoniki.

9. Pokaz litery f, F małej i wielkiej, drukowanej i pisanej – Plansza nr 2
Kreślenie litery f, F w powietrzu, na plecach, stole, mące (można przygotować tackę/talerzyk i wysypać trochę mąki), dodatkowo można stworzyć literę za pomocą plasteliny.
Dziecko wycina litery (plansza nr 3). Umieszcza poznane liter: f, F, a, r, n, e, k, b, y pod schematami słów farby i Franek.

Następnie dziecko oczytuje ułożone wyrazy.

10. Karty pracy:
Litery i liczby: str. 80 i 82  – 6latki
Przygotowanie do czytania, pisania i liczenia: str. 40-41r – 5latki
11. Ćwiczenia z kosmiczną żabką.
https://www.youtube.com/watch?v=58IpZcC7KNk

Miłego dnia! : ) Udanej zabawy! : )
Pani Kasia : )

Poprawiony: środa, 14 kwietnia 2021 08:05
 
Zdalne nauczanie - wtorek 13.04.2021r. - gr. Pszczółki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Rada Rodziców   
wtorek, 13 kwietnia 2021 07:32

Dzień dobry Pszczółki! :)
1. UFO - słuchanie opowiadania D. Wawiłow, N. Usenko.
Pewnego razu wróżka Laurencja wybrała się do parku na poranny spacerek.
– Jejku! – zawołała nagle i stanęła jak wryta. – Śni mi się czy co? Na polance stoi ogromny talerz!

Cały biały w różowe kwiatki. Skąd on się tu wziął?
– Przyleciał – mruknęła papuga Klarcia.
– Telewizji nie oglądasz czy co? To nie jest zwykły talerz, tylko latający. Nazywa się UFO.
– A kto to są te małe kolorowe, co na nim siedzą?
– Ufoludki, oczywiście. Zobacz, jak płaczą. Chyba mają kłopoty.
– No to chodźmy im pomóc! – zawołała Laurencja.
Ufoludki na ich widok ucieszyły się okropnie i zaczęły pokazywać coś na migi.
– Zepsuły im się baterrryjki – przetłumaczyła Klarcia. – Nie mogą lecieć dalej.
– To ja im takie bateryjki wyczaruję! – Laurencja podniosła swoją czarodziejską różdżkę.

Niestety, za pierwszym razem wyczarowały się jej ogórki. Za drugim – kręgle. A za trzecim – maszynka do golenia.
– Chyba się nie znam na bateryjkach – westchnęła Laurencja. – W szkole czarownic zawsze miałam pałę z fizyki.
Ufoludki płakały coraz głośniej i wyrywały sobie z głów czerwone włosy. Laurencja też zaczęła chlipać.
– Przestań się mazać! – rozzłościła się Klarcia. – Rrrusz głową!
– Już wiem! – zawołała Laurencja i puknęła się różdżką w czoło.
W jednej chwili z dwu stron talerza wyrosły wielkie nietoperzowe skrzydła, a z trzeciej – puszysty lisi ogon.
– Pip, pip, kuraa! – wrzasnęły ufoludki i skoczyły do talerza. – Pęki, pęki, pa, pa!
– To na pewno znaczy: „Hip, hip, hurra" i „Dzięki, dzięki" – wyjaśniła Klarcia.
– A „pa, pa" – to sama wiesz.
W chwilę później talerz, machając skrzydłami i powiewając ogonem, zniknął w chmurach.
– Tym razem naprawdę ci się udało – powiedziała Klarcia. – Jesteś zupełnie dobrą czarownicą.
– No myślę – odparła Laurencja i zdarła nos do góry.
Rozmowa na temat opowiadania.
– Co spotkała wróżka Laurencja w parku?
– Jak wyglądało UFO?
– Dlaczego ufoludki wylądowały w parku?
– Co wyczarowała wróżka zamiast bateryjek?
– Jak zakończyła się ta historia?
2. Ufoludek – układanie puzzli.
Dziecko układa puzzle, które wcześniej przygotowuje dorosły. Po ułożeniu opisuje wygląd ufoludka.

Puzzle dostępne na dysku grupowym.

3. Kosmita - Masaż relaksacyjny - K. Kutyła.

Dorosły czyta dziecku rymowankę i rysuje na plecach dziecka. Potem zamiana dziecko masuje Twoje plecy.
Była sobie mleczna droga (rysujemy na plecach dziecka palcem krętą linię)
Pełna wielu błyszczących gwiazd (stukamy palcami po plecach)
Na jednej z planet
Ufoludek mieszka (rysujemy palcem koło)
Co chude nóżki ma (dwoma palcami rysujemy na plecach dwie linie)
Ma duże zielone uszy (łaskoczemy dziecko w uszy)
I szyję długą ma (gładzimy szyję dziecka)
Dwa okrągłe brzuszki (dwoma palcami rysujemy dwa kółka)
I śmieje się ha, ha, ha. (łaskoczemy dziecko w brzuszek.)

4. Karty pracy – KP3 str. 72 i 74.

5. "Kosmiczny język"- zabawa ortofoniczna.

Dorosły siada na przeciwko dziecka. Informuje, że będą się teraz uczyć mowy ufoludków, bo za chwilę wyruszą w podróż kosmiczną.

Dorosły wypowiada po jednym słowie a dziecko powtarza: nem; ne; no; trulo; lulo; bra; bre; bri; bro; ke.
Następnie dorosły wypowiada po dwa słowa naraz, dziecko powtarza: nem ne; no trulo; lulo bra; bre bri; bro ke.
Później po trzy: nem ne no; trulo lulo bra; bre bri bro; ke nem ne,
cztery: nem ne no trulo; lulo bra bre bri; bro ke nem ne,
pięć słów: nem ne no trulo lulo; bra bre bri bro ke
- dziecko za każdym razem próbuje powtórzyć ciąg.

6. Statek kosmiczny dla ufoludka – zabawa konstrukcyjno – manipulacyjna.
Zadaniem dziecka jest zbudowanie statku kosmicznego dla ufoludka z klocków.

Koniecznie dorosły robi zdjęcie statku i wysyła Pani Kasi : )

7. Podróż po planetach – zabawa ruchowa.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=SCMAcaNwGwo&feature=emb_title

Z ciekawością czekam na Wasze statki! : )

Udanej zabawy! :D
Pani Kasia :)

 
Zdalne nauczanie- poniedziałek 12.04.2021r. gr. Pszczółki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Rada Rodziców   
poniedziałek, 12 kwietnia 2021 07:47

Dzień dobry! :) Zaczynamy kolejny tydzień nauki zdalnie. Tęsknicie za przedszkolem?
W tym tygodniu będziemy rozmawiać o kosmosie.
Temat tygodnia: Cuda i dziwy.

1. „Dzieci Ziemi – pamiętajcie" - słuchanie opowiadania Schima Schimmela
(w tłumaczeniu Eleonory Karpuk).

Gdzieś w najgłębszej aksamitnej czerni wszechświata krąży cudownie błękitny świat. Z daleka
wygląda on jak prześliczna, niebiesko-biała, zamglona marmurowa kula. Ale im bardziej się
zbliżamy, tym więcej widzimy kolorów – czerwienie, brązy, żółcie i wszystkie odcienie zieleni.
Jest wiele światów unoszących się w przestrzeni, ale ten świat jest szczególny. To nie jest zwykły świat. Są bowiem na nim zwierzęta. Miliardy zwierząt. Więcej zwierząt niż wszystkich gwiazd, które mrugają z nocnego nieba.
A wszystkie owe zwierzęta są dziećmi tego świata. Ponieważ ten świat jest ich Matką.
My zaś nazywamy go Matką Ziemią. Zwierzęta nie są same na Matce Ziemi. Żyją tu również
ludzie. Miliardy ludzi. Jest ich więcej niż gwiazd, które mrugają z nocnego nieba. Oni także są dziećmi Matki Ziemi. Tak więc zwierzęta i ludzie, i Matka Ziemia – to jedna wielka rodzina. I bawią się tu delfiny. I śpiewają ptaki. I tańczą gazele. I żyją ludzie.
W najgłębszej aksamitnej czerni wszechświata krąży rodzina Matki Ziemi. I zwierzęta pamiętają.
One pamiętają Matkę Ziemię z czasów, zanim pojawili się na niej ludzie.
Pamiętają czas, gdy lasy były gęste, bujne i zielone. Gdy oceany i rzeki, i jeziora były przejrzyste i krystalicznie czyste. Gdy niebo było jasne i tak błękitne.
Zwierzęta pamiętają też chwile, kiedy ujrzały pierwszych ludzi.
Na początku zaledwie kilku. Ale potem coraz więcej i więcej, aż ludzie rozeszli się po całej
Matce Ziemi. Mimo to nadal zwierząt było więcej niż ludzi. I ludzie dzielili się Matką Ziemią ze zwierzętami.
Jeszcze pamiętali, że zwierzęta są ich siostrami i braćmi.
Jeszcze pamiętali, że stanowią cząstkę jednej wielkiej rodziny. I zwierzęta, i ludzie – to oczy
i uszy, i serce Matki Ziemi. Więc kiedy bawiły się delfiny, bawiła się Matka Ziemia. Kiedy śpiewały ptaki, Matka Ziemia śpiewała. Kiedy tańczyły gazele, Matka Ziemia tańczyła. A kiedy ludzie kochali, kochała i Matka Ziemia.
Mijały lata, rodzili się ludzie. Coraz więcej i więcej, i więcej. Aż wreszcie ludzi było więcej niż
zwierząt. I ludzie zapomnieli. Zapomnieli dzielić się ze zwierzętami ziemią i wodą, i niebem Matki Ziemi. Zapomnieli, że zwierzęta to ich siostry i bracia. Zapomnieli, że wszyscy są cząstką jednej wielkiej rodziny Matki Ziemi. Ludzie zapomnieli. Ale zwierzęta pamiętały. Wiedziały, że kiedyś będą musiały ludziom o tym przypomnieć.
I teraz każdego dnia nasze siostry i bracia przypominają. Bo kiedy bawią się delfiny, ludzie
pamiętają. Kiedy śpiewają ptaki, także pamiętają. Kiedy tańczą gazele, także pamiętają.
A kiedy ludzie będą pamiętać, będą też kochać.
2. Rozmowa na temat opowiadania.
Wypowiedzi dzieci na temat wyglądu Ziemi, jej mieszkańców, ich postępowania.
3. Planety – animacja edukacyjna. Oglądanie filmu.
https://www.youtube.com/watch?v=7RiOkT1ggVI

Po obejrzeniu filmu dziecko stara się powiedzieć dorosłemu co zapamiętało, wymienić planety układu.

4. Planety w układzie – KP3 str.70.
Utrwalanie nazw planet.
Po omówieniu układu KP3 str. 71

5. „Układ Słoneczny" - zabawa ruchowa z piłką.

Dziecko siada naprzeciwko dorosłego. Dorosły rzuca piłką do dziecka podając nazwę planet np. Jowisz, Mars.

Zadaniem dziecka jest złapać piłkę i odrzucić do rodzica. (Dziecko może podaną nazwę podzielić np. na sylaby)

Dopiero kiedy padnie słowo „Słońce" to nie można łapać, a jeśli dziecko złapie to musi zrobić tyle: przysiadów/podskoków/pompek/pajacyków/skłonów (do wyboru) ile ma lat.

6. "Układ Słoneczny"- praca plastyczna
Dorosły rysuje zróżnicowane w wielkościach koła na kartce papieru-tyle, ile jest planet w Układzie Słonecznym. Następnie dziecko koła koloruje/maluje/rozciera plastelinę (do wyboru) zgodnie z kolorystyką z wcześniejszego filmiku. Następnie wycina koła i nakleja na czarną/granatową kartkę. Można wcześniej pomalować białą kartkę farbą lub pastelami w tych kolorach. Na koniec wysyłamy prace Pani Kasi :)

7. Obrazki kosmiczne (Dominika Góra) - zabawa paluszkowa.
Tu planeta, a tam druga, rysowanie prawą dłonią okręgu po prawej stronie na wysokości głowy, analogicznie po lewej stronie
obok gwiazda jasno mruga. kilkukrotne zaciskanie pięści i prostowanie palców
Jest ogromna, toż to Słońce, rysowanie obiema dłońmi okręgu, zaczynając od góry, a kończąc na dole
w tle błyszczących gwiazd tysiące. pokazywanie palcami wskazującymi różnych miejsc
Gdzieś rakieta szybko leci, zaplecenie palców dłoni na wysokości klatki piersiowej i ich szybkie uniesienie
malowały wszystko dzieci. naśladowanie czynności malowania palcem jednej dłoni na powierzchni drugiej
To obrazki są kosmiczne, rysowanie prostokąta na wysokości twarzy
każdy inny, wszystkie śliczne. przykładanie po kolei opuszków każdego palca, a na koniec zetknięcie wszystkich palców

Pozdrawiam serdecznie wszystkie Pszczółki i ich Rodziców : )
Pani Kasia : )

Poprawiony: poniedziałek, 12 kwietnia 2021 07:56
 
Zdalne nauczanie - piątek 09.04.2021r. gr. Pszczółki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Rada Rodziców   
piątek, 09 kwietnia 2021 07:44

Dzień Dobry w piątek! :)
Dziś muzyczno, ale dalej sportowo!

1. „Chcę być sportowcem" – słuchanie piosenki
1. Biegam bardzo szybko
w piłkę dobrze gram
Kim zostanę już za chwilę
zaraz powiem wam.
Ref: Sportowcem chciałbym zostać
Sportowcem chciałbym być
Trenować co dzień rano
I sprawnym zawsze być.
2. Chodzę też na judo
Wiele chwytów znam
Kim zostanę, już za chwilę
Zaraz powiem wam.
Ref: Sportowcem chciałbym zostać...
3. Jeżdżę na rowerze
i trenuję sam,
kim zostanę, już za chwilę
zaraz powiem wam.
Ref.: Sportowcem chciałbym zostać....

4. Pierwsze już medale
na swej półce mam,
kim zostanę, już za chwilę,
zaraz powiem wam.
Ref.: Sportowcem chciałbym zostać...
Rozmowa na temat piosenki.
• Co ćwiczy chłopiec?
• Kim chciałby zostać?
• A kim Ty byś chciał/chciała zostać?
• Jaki jest Twój ulubiony sport?
2. Zabawa przy piosence.
Podczas zwrotek (1-3) dziecko naśladuje ruchy, o których jest mowa w tekście (bieganie, granie w piłkę, chwyty judo, jazdę na rowerze).

Podczas ostatniej zwrotki stają na baczność, jak sportowcy udekorowani medalami.
3. „Zrób do przodu cztery kroki..." – przeliczanie kroków.
Dorosły czyta wiersz natomiast dziecko porusza się według słów rymowanki.
Zrób do przodu cztery kroki,
i rozejrzyj się na boki.
Tupnij nogą raz i dwa,
ta zabawa nadal trwa.
Teraz w lewo jeden krok,
przysiad, i do góry skok.
Zrób do tyłu kroków trzy,
by koledze otrzeć łzy.
Klaśnij w ręce razy pięć,
na klaskanie też masz chęć!
Wokół obróć się,
raz dwa, piłka skacze hop-sa-sa.
Ręce w górę i na boki,
zrób zajęcze cztery skoki.
Gdy się zmęczysz, poleż sobie,
i wyciągnij w górę nogę.

4. Karty pracy: KP3 str 65-66.

5. Zabawy ruchowe z wykorzystaniem gazet.
• Omiń kałuże – Dziecko rozkłada na podłodze gazety – kałuże. Biega dookoła nich, starając się na nie nie wejść.

Na sygnał Rodzica (klaśnięcie) zatrzymuje się przy jednej z nich.
• Po kamieniach przez rzekę – Dziecka ustawia się po jednej stronie pokoju.

Przed nim, na podłodze, są rozłożone gazety –kamienie.

Zadaniem dziecka jest przejście na drugą stronę rzeki, stąpając po gazetach – kamieniach.
• Ukłoń się po japońsku – Dziecko siedzi w siadzie klęcznym, trzyma rozłożoną gazetę w dłoniach nad głową, ramiona ma wyprostowane. Wykonuje ukłon japoński, pozostawia gazety na podłodze i wraca do pozycji wyjściowej.

Przy kolejnym ukłonie podnosi gazetę z podłogi i przenosi oburącz nad głowę.
• Obserwator – Dziecko siedzi w siadzie skrzyżnym. Robi w gazecie dwa otwory tak, by można było przez nie patrzeć.

Przykłada gazetę do twarzy i obserwuje otoczenie. Rozgląda się na lewo, na prawo, w górę, w dół, wykonując skłony tułowia w przód i w tył, skręty w prawo i w lewo.
6. Masażyk relaksacyjny.
https://www.youtube.com/watch?v=lD8nMY3tdW4

Na dziś to wszystko ;)

Teraz macie dwa dni odpoczynku! Mam nadzieje, że pogoda dopisze.
Życzę udanego weekendu!
Pozdrawiam. Pani Kasia :)

Poprawiony: piątek, 09 kwietnia 2021 11:20
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 1 z 24

Kalendarz

kwiecień 2021
N P W Ś C Pt S
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Logowanie